2015. október 4., vasárnap

Búcsú

  Sziasztok! Nem akarom elhinni, hogy ez a nap is eljött. A búcsú napja. De egyszer minden történettől búcsút kell vegyünk, nem igaz? Semmi sem tart örökké és ez így van rendjén. December 20.-án kezdtem és október 3.-án fejeztem be. Igaz voltak hosszú kihagyások, amit nagyon sajnálok, de már nincs értelme mentegetőznöm. Viszont az utolsó hetekben úgy érzem, hogy behoztam a lemaradásom, a héten pedig napi szinten voltak részek, aminek nagyon örülök! 
  Őszintén megmondom nektek, amikor a blogot elindítottam sokkal hosszabbra terveztem. Még mindig bennem van a folytatás vágya, de akkor az utolsó részek nem lennének megfelelőek, így inkább búcsút veszek tőle. Lehetséges, hogy páran haragudni fogtok rám, mert vége lett és nyílt vége van, de ezt így terveztem. Ha tovább írtam volna, akkor is nyílt lett volna. Pam és Louis történetének most kellett véget érnie. Mindketten sok mindenen mentek át a részek során, amit próbáltam nektek minél jobban kifejteni, kisebb nagyobb sikerrel. Azért bízom benne, hogy a 36 rendszeres olvasónak tetszettek a részek és a fordulatok. 
  Nagyon szépen köszönöm nektek a kommenteket, amik a részek alá érkeztek. Tudom, hogy sokra nem válaszoltam, de ez nem azt jelenti, hogy nem láttam őket. Láttam és mind nagyon boldoggá tett! Köszönöm! Köszönöm, hogy az a 36 csodás személy velem tartott a történet végéig, ahogy azt is, hogy bíztattak. Hiányozni fog a Louis, hiszen ebben ő volt a főszereplő nem pedig Harry, de nem kell elkeserednem, nekem és nektek sem, mivel van még egy blogom, ami róla szól majd, csak most éppen szünetel, de már nem sokáig, ha van kedvetek akkor majd nézzetek be. 

Minden pillanatát élveztem ennek a blognak!
Köszönöm nektek, hogy velem tartottatok!
Remélem még találkozunk!
Sziasztok!

Másik Louisos blogom:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése